ELITA GROSMANE

Elita Grosmane

Position: senior researcher

Degree: PhD in art history (Dr. art.)

Phone.: +371 67227852

E-mail: elita_grosmane@tvnet.lv / elita.grosmane@lma.lv

Born on 26 September 1949 in Riga.

Working at the Institute of Art History since 1970, director (2002–2012/05) / Editor-in-chief of the journal “Mākslas Vēsture un Teorija” (“Art History and Theory”). / Lecturer at the Art History Department of the Latvian Academy of Art (“Iconography”, “Medieval and Baroque Architecture and Sculpture in Latvia”), academic supervisor of BA, MA and PhD dissertations. / Expert in the history of art at the Latvian Council of Science.

Research interests: medieval and Baroque art in Latvia, history of art history, iconography.

Education: Art History Department of the Latvian Academy of Art (graduation diss. “Some developments in the wood carving of Kurzeme in the late 17th and early 18th cent.”, 1973), PhD programme of the Latvian Academy of Sciences (1973–1977; PhD diss. “Ventspils wood carving workshop in the 2nd half of the 17th cent. – early 18th cent.”, 1983).

Selected publications

Books

Ventspils koktēlnieki (Wood carvers of Ventspils). – Rīga: Zinātne, 1981. – 138 p. (= Latvijas PSR arhitektūras un mākslas pieminekļi).

Gotika (Gothic). – Rīga: Latvijas enciklopēdija, 1995. – 29 p. (= Mazā mākslas enciklopēdija. Virzieni un stili. – 13. sēj.).

Kurzemes baroka tēlniecība: 1660–1740 (Baroque sculpture of Kurzeme: 1660–1740). – Riga: Jumava, 2002. – 288 p. English summary. Heritage Award 2002 for the best Latvian scholarly publication in the field of cultural heritage, Baltic Assembly Prize in Science, 2003.

CD

Jelgava: Arhitektūras un mākslas virtuālā rekonstrukcija (Jelgava: A virtual reconstruction of architecture and art) / Designer and programmer Ivo Simsons. – Riga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2007.

Jelgava: Arhitektūras un mākslas virtuālā rekonstrukcija = Mitau: Virtuelle Rekonstruktion / Designer and programmer Ivo Simsons. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2008. – 2nd, revised edition. (LV/DE).

Rīgas Doms: Arhitektūras un mākslas vērtības = Riga Dom Cathedral: Treasures of Architecture and Art / Mākslinieks un programmētājs Ivo Simsons. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2014.

Guides

Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ēka. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts; Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2013. – 22 lpp. English edition: The Building of the Latvian National Museum of Art / Transl. by Stella Pelše. – Riga: Institute of Art History of Latvian Academy of Art; Art History Research Support Foundation, 2013. – 22 p. Russian edition: Здание Латвийского национального художественного музея / Пер. Наталья Винник. – Рига: Институт истории искусства Латвийской академии художеств; Фонд поддержки исследований по истории искусства, 2013. – 22 c.

Rīgas Doms: Arhitektūras un mākslas vērtības. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2014. – 48 lpp. English edition: Riga Dom Cathedral: Treasures of Architecture and Art / Transl. by Stella Pelše. – Riga: Institute of Art History of Latvian Academy of Art, 2014. – 48 p.

Edited publications

Ornaments Latvijā: Materiāli mākslas vēsturei (Ornament in Latvia: Materials for art history) / Sast. Elita Grosmane. – Rīga: Zinātne, 1994. – 123 p.

Romantisms un neoromantisms Latvijas mākslā (Romanticism and Neo-Romanticism in the art of Latvia) / Sast. Elita Grosmane. – Rīga: AGB, 1998. – 190 p.

Letonica: LFMI humanitāro zinātņu žurnāls (Letonica: Journal of humanities by the Institute of Literature, Folklore and Art). – 1998–2002. – No. 1–8.

Latvijas māksla un arhitektūra: Grāmatu rādītājs 18. gs. – 2000 (Art and architecture of Latvia: Index of books 18th cent. – 2000). – Riga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2003. – 333 pp. (project director).

Mākslas Vēsture un Teorija (Art History and Theory). – 2003. – Nr. 1; 2004. – Nr. 2; 2004. – Nr. 3; 2005. – Nr. 4; 2006. – Nr.5/6; 2007. – Nr. 8; 2007. – Nr. 9; 2008. – Nr. 10; 2008. – Nr. 11; 2009. – Nr. 12; 2010. – Nr. 13; 2011. – Nr. 14; 2012. – Nr. 15; 2013. – Nr. 16; 2014. – Nr. 17; 2015. – Nr. 18; 2016. – Nr. 19.

Latvijas mākslas vēsture 21. gs.: pieredze, novitātes, eksperimenti. Letonika. Otrais kongress. Kongresa referāti (Latvian art history in the 21st century: experience, innovations, experiments. Proceedings of the 2nd Congress of Latvian Studies) / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: Latvijas Zinātņu akadēmija; Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts, 2008. – 240 pp. (English summaries).

Krīze un māksla: 17. Borisa Vipera piemiņas lasījumi. Referātu krājums (Crisis and art: Proceedings of the 17th Boris Vipper Memorial Conference) / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts; Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2009. – 65 pp.

Senā Jelgava (Ancient Jelgava) / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: Neputns, 2010. – 336 pp.

Latvijas vizuālās mākslas Eiropas kontekstā: Apvienotā Pasaules latviešu zinātnieku III un Letonikas IV kongresa sekcijas referāti (Latvian visual arts in European context: Proceedings of the  United 3rd World Congress of Latvian Scientists and 4th Letonica Congress) / Sast. Elita Grosmane. – Rīga: Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūts; Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2011. – 144 lpp

Articles

Die Veränderungen in der Liturgie und ihre Widerspiegelung in Architektur und Ausstattung des Rigaer Doms // Die sakrale Backsteinarchitektur des südlichen Ostseeraums – der theologische Aspekt (= Kunsthistorische Arbeiten der Kulturstiftung der deutschen Vertriebenen. – Bd. 2) / Hg. von Gerhard Eimer und Ernst Gierlich. – Bonn: Gebr. Mann, 2000. – S. 117–130.

Bīskaps Alberts un Rīgas Doms (Bishop Albert and the Riga Dome Cathedral) // Senā Rīga: Pētījumi pilsētas arheoloģijā un vēsturē. – Riga: Latvijas vēstures institūta apgāds, 2000. – Vol. 2. – P. 52–64.

Rīgas Doma arhitektūra un būvplastika 13.gadsimtā (The architecture and sculpture of the Riga Dome Cathedral in the 13th century: Contacts and influences) // Latvijas māksla starptautisko sakaru kontekstā / Ed. by Silvija Grosa. – Riga: Neputns, 2000. – P. 7–22. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Die ursprünglichen Befestigungen von Riga // Echte Wehrhaftigkeit oder martialische Wirkung: Zur praktischen Funktion und zum Symbolcharakter von Wehrelementen profaner und sakralen Bauten im Deutschordensland Preußen und im Ostseeraum (= Kunsthistorische Arbeiten der Kulturstiftung der deutschen Vertriebenen. – Bd. 3) / Hg. v. Gerhard Eimer u. Ernst Gierlich. – Köln: Wissenschaft und Politik, 2000. – S. 37–53.

Die Rolle der Hanse in der Verbreitung der mittelalterlichen Plastik im baltischen Raum // Hansa Yesterday – Hansa Tomorrow: International Conference. Riga, June 8–13, 1998. [Collected papers]. – Riga: Vārds, 2001. – P. 24–34.

Der Dom zu Riga. Ein Backsteinbau in Nordeuropa // Backsteinarchitektur in Mitteleuropa: Neue Forschungen – Protokollband des Greifswalder Kolloquiums (= Studien zur Backsteinarchitektur. – Bd. 3) / Hg. von Ernst Badstübner und Uwe Albrecht. – Berlin: Lukas–Verlag, 2001. – S. 65–77.

Tēlniecības darbnīcas Kurzemes un Zemgales hercogistē 17. gs. otrajā pusē – 18. gs. sākumā (Sculptural workshops in the Duchy of Courland and Semigallia in the 2nd half of the 17th cent. – early 18th cent.) // Ventspils muzeja raksti I. – Riga, 2001. – Vol. 1. – P. 186–205.

Hochmittelalterliche Plastik im Ostseeraum und ihre Stilverbindungen: zur Frage nach der Rolle der Hanse in der Verbreitung der mittelalterlichen Plastik im Baltischen Raum // Die Stadt im europäischen Nordosten: Kulturbeziehungen von der Ausbreitung des Lübischen Rechts bis zur Aufklärung (= Veröffentlichungen der Aue Stiftung. – Bd. 12) / Hg. von Robert Schweitzer und Waltraud Bastman-Bühner unter Mitarbeit von Jörg Hackmann. – Helsinki und Lübeck, 2001. – S. 527–541.

Kur meklējami mākslas vēstures pirmsākumi Latvijā? (What was the genesis of art history in Latvia?) // Latvijas mākslas un mākslas vēstures likteņgaitas / Ed. by Rūta Kaminska. – Riga: Neputns, 2001. – P. 7–15. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Artistic Relations between Lithuania and Kurzeme in the Realm of Decorative Sculpture. End of the 17th Century, Beginning of the 18th Century (= Acta Academiae Artium Vilnensis: Vol. 21) // Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės barokas: formos, įtakos, kryptys. – Vilnius: Vilniaus dailės akademijos leidykla, 2001. – P. 237–244.

Die Illustrationen der lettischen Gesangbücher des 18. Jahrhunderts als emblematisches Phänomen // Polyvalenz und Multifunktionalität der Emblematik: Akten des 5. Internationalen Kongresses der Society for Emblem Studies (= Mikrokosmos: Beiträge zur Literaturwissenschaft und Bedeutungsforschung. – Bd. 65) / Hg. von Wolfgang Harms und Dietmar Peil, unter Mitarbeit von Michael Waltenberger. – Frankfurt a. M., etc.: Lang, 2002. – Teil I. – S. 173–185.

Smilšakmens Pietà no Rīgas Sv. Jēkaba baznīcas. Izcelsme, ikonogrāfija un stils (Sandstone Pietà from the Riga St. James’ Church: Origins, iconography and style) // Latvijas māksla tuvplānos / Ed. by Kristiāna Ābele. – Riga: Neputns, 2003. – P. 19–27. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Die Sandstein-Pietà aus der Jakobi-Kirche in Riga // Studien zur Kunstgeschichte im Baltikum: Homburger Gespräche 1999–2001. Heft 18 / Hg. v. Lars Olof Larsson. – Kiel: Martin-Carl-Adolf-Böckler-Stiftung, 2003. – S. 11–19.

Die Tätigkeit des Orgelbauers Heinrich Andreas Contius in Deutschland und Lettland // Studien zur Kunstgeschichte im Baltikum: Homburger Gespräche 1999–2001. Heft 18 / Hg. v. Lars Olof Larsson. – Kiel: Martin-Carl-Adolf-Böckler-Stiftung, 2003. – S. 43–63.

“Jauna latviska dziesmugrāmata..” un tās ilustrāciju emblēmu izcelsme (“Jauna latviska dziesmugrāmata..” and the emblematic origin of its illustrations) // Retumi. Veltījums Latvijas Nacionālās bibliotēkas Reto grāmatu un rokrakstu nodaļas 50 darba gadiem: Rakstu krājums / Ed. by Ināra Klekere. – Riga: Latvijas Nacionālā bibliotēka, 2003. – P. 50–72.

Daži papildinājumi Lestenes baznīcas ērģeļu prospekta vēsturei (Some additions to the history of the Lestene Church organ) // Mākslas Vēsture un Teorija. – 2004. – No. 2. – P. 60–63.

Rīgas Sv. Jēkaba baznīca viduslaikos (Riga St. James Chruch in the Middle Ages) // Arhitektūra un māksla Rīgā: Idejas un objekti: Rakstu krājums / Ed. by Jānis Zilgalvis. – Riga: Neputns, 2004. – 9.–32. lpp. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Emblemātika un emblēmu fenomens Latvijas 17. un 18. gadsimta mākslā (Emblematics and the phenomenon of emblems in the 17th and 18th century art in Latvia) // Mākslas Vēsture un Teorija. – 2004. – No. 3. – P. 5–16. (English summary)

No Baltijas arhitekta Vilhelma Bokslafa darba “Ieguldījums pieminekļu kopšanā” par Rīgas un Tērbatas baznīcām / Elitas Grosmanes tulkojums, priekšvārds un komentāri (From Baltic architect Wilhelm Bockslaff’s manuscript “Contribution to the conservation of monuments” about Riga and Dorpat (Tartu) churches / Translated, introduced and commented by Elita Grosmane) // Mākslas Vēsture un Teorija. – 2004. – No. 3. – P. 47–57.

Sakrālā arhitektūra 13. gadsimta Latvijā: ietekmes un izstrāvojumi (Sacred architecture in 13th century Latvia: Influences and eradiations) // Kristietības ienākšana Līvzemē: Zinātniska konference, veltīta Krimuldas baznīcas astoņsimtgadei 2005. gada 9. jūlijā. – Riga: Tapals, 2005. – P. 42–45.

Building Ventspils Shipyard // Beyond Traditional Borders. Eight Centuries of Latvian–Dutch relations. – Riga, 2006. – P. 57–60.

The Söffrens Family // Beyond Traditional Borders. Eight Centuries of Latvian–Dutch relations. – Riga, 2006. – P. 240–242.

Emblematics and the Phenomenon of Emblems in the Art of Seventeenth- and Eighteenth-Century Latvia // The Emblem in Scandinavia and the Baltic (= Glasgow Emblem Studies. – Vol. 11) / Ed. by Simeon MacKeown. – Glasgow: Glasgow Centre for Emblem Studies, 2006. – P. 53–74.

Einige Fragen zur frühen Baugeschichte des Domes zu Riga // Westfalen und das Baltikum 1200 bis 2000. – Herne: Emschertal-Museum, 2007. – S. 31–43.

Piemirsts fenomens Latvijas kultūras vēsturē: Kurzemes provinces muzejs (A half-forgotten phenomenon in the cultural history of Latvia: The Kurzeme Province Museum) // Pilsēta. Laikmets. Vide: Rakstu krājums / Ed. by Rūta Kaminska. – Riga: Neputns, 2007. – P. 95–107. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Vilhelms Neimanis un viņa inspirācijas avoti muzeja izveides gaitā = Wilhelm Neumann and the Sources of his Inspiration during the Formation of the Museum // Mākslas muzeju vieta kultūras procesos: Vēsture un perspektīvas. Starptautiskā zinātniskā konference Latvijas Nacionālā mākslas muzeja simtgades programmas ietvaros 2005. gada 14.–15. septembrī / Ed. by Ginta Gerharde-Upeniece. – Rīga: LNMM, 2008. – P. 18–25. (LV/EN).

Rīgas Doms gadsimtu gaitā un paradigmas maiņas rekonstrukcijā (Riga Dome Cathedral over centuries and paradigm shifts in its reconstruction) // Sakrālā arhitektūra un māksla: Mantojums un interpretācijas. Rakstu krājums / Ed. by Kristīne Ogle. – Rīga: Neputns, 2008. – P. 9–30. (= Materials for Latvian Art History; English summary).

Reformācijas kustības izraisītā krīze un māksla 16. gadsimta Latvijā (The crisis caused by the Reformation movement and 16th century art in Latvia) // Krīze un māksla: 17. Borisa Vipera piemiņas lasījumi. Referātu krājums / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: LMA Mākslas vēstures institūts; Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2009. – P. 7–11.

Lielais Kristaps Rīgā (Big Christopher in Riga) // Rīgas Lielais Kristaps: Veltījums Rīgas vēstures un kuģniecības muzeja 237. gadskārtai / Ed. by Dace Strazdiņa. – Rīga: Rīgas vēstures un kuģniecības muzes, 2010. – P. 13–34.

Jelgavas pilsētbūvnieciskā struktūra: pacēlumi un kritumi (Jelgava’s structure of urban planning: ups and downs) // Senā Jelgava / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: Neputns, 2010. – P. 33–71.

Johana Heinces un Tobiasa Heinca jautājums: izcelsme un darbība Latvijā 17. gadsimta pirmajā pusē (Johann Heintze and Tobias Heintz: origins and activities in Latvia in the 1st half of the 17th century) // Senā Jelgava / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: Neputns, 2010. – P. 149–178.

Frühe Backsteingotik im ostbaltischen Raum: Aufkommen und Verbreitung des Backsteins  im 13. Jahrhundert im neu gegründeten Riga // Backsteinbaukunst: Zur Denkmalkultur des Ostseeraums. Bd. II. – Bonn: Deutsche Stiftung Denkmalschutz, 2011. – S. 56–63.

Rīgas Doma ziemeļu priekšhalles izpēte un rekonstrukcijas paradigmu meklējumi (North-side porch of the Riga Dom Cathedral: Investigation and search of reconstruction paradigms) // Latvijas vizuālās mākslas Eiropas kontekstā: Apvienotā Pasaules latviešu zinātnieku III un Letonikas IV kongresa sekcijas referāti / Ed. by Elita Grosmane. – Rīga: Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūts; Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2011. – P. 47–55.

Развитие истории искусств в Латвии. Проблемы и решения = The Development of Art History in Latvia. Problems and Solutions // Meno istorija ir kritika. – Kaunas: Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2011. – T. 7: Meno istorijos riboženkliai = Landmarks of Art History. – P. 137–143.

Kurzemes hercoga galma galdnieka Tobiasa Heinca lasāmpults: Mākslinieka pašapziņas atspoguļojums Latvijas mākslā (The lectern of Tobias Heintz, court carpenter to the Duke of Courland: Manifestation of the artist’s self-confidence in the Art of Latvia) // Personība mākslas procesos: Rakstu krājums (= Materiāli Latvijas mākslas vēsturei) / Ed. by Kristiāna Ābele. – Rīga: Neputns; Rīga: Mākslas vēstures pētījumu atbalsta fonds, 2012. – P. 45–54. English summary.

Architektonische und künstlerische Verbindungen zwischen Wisby und Riga im 13. Jahrhundert // The Image of the Baltic: a Festschrift for Nils Blomkvist / Ed. by Michael F. Scholz, Robert Bohn and Carina Johansson. Visby: Gotland University Press, 2012. – P. 41–51.

Atdzimušais Rīgas Doma ziemeļu priekšhalles viduslaiku gleznojums (The restored medieval painting in the north-side porch of the Riga Dom Cathedral) // Mākslas Vēsture un Teorija. – 2012. – Nr. 15. – P. 5–14. English summary.

Viduslaiku arhitektūras un mākslas izpēte Latvijā: Paveiktais un perspektīvas (Research of medievald architecture and art in Latvia: Achievements  and perspectives) // Sasniegumi un neizzinātais Latvijas mākslas vēsturē: Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūta 10 gadu jubilejas konferences materiāli. – Rīga: Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas vēstures institūts, 2012. – P. 4–11. PDF: http://www.lma-mvi.lv/index.php/rakstu-krajumi/articles/sasniegumi-un-neizzinatais-latvijas-makslas-vesture.html.

Grosmane, Elita. Kļaviņš, Eduards. Pētījumi Latvijas vizuālās mākslas vēsturē (Investigation of the history of visual art in Latvia) // Latvieši un Latvija: Akadēmiskie raksti / Gen. ed. Jānis Stradiņš. – Rīga: Latvijas Zinātņu akadēmija, 2013. – Vol. 4: Latvijas kultūra, izglītība, zinātne. – P. 468–492.

Kultūras mantojums un politiskā ideoloģija: Rīgas Māras baznīcas izdaiļošanas projekts. 20. gadsimta 30. gadi (Cultural heritage and political ideology: Riga Māra’s Church decoration project. The 1930s) // Mākslas Vēsture un Teorija. – 2014. – Nr. 17. – P. 36–45. English summary,

Alltagsembleme in Lettland: Funktionen, Formen und Milieu // Emblemata im Ostseeraum = Emblematics around the Baltic: Ausgewählte Beiträge zur 10. Internationalen Tagung der Society for Emblem Studies in Kiel, 27. Juli bis 1. August 2014 (Mundus Symbolicus. – Bd. 3) / Hg. von Ingrid Höpel und Lars Olof Larsson. – Kiel: Ludwig, 2016. – S. 99–109.

Reformātu baznīca un tās arhitektūra Latvijā 18. gadsimtā (The Reformed Churche and its architecture in Latvia in the 18th century) // Lokālās vēstures pētniecības iespējas arhīvu dokumentos (= Latvijas Valsts vēstures arhīva zinātniskie lasījumi. – 2. laid.) / Gen. ed. Valda Pētersone. – Rīga: Latvijas Nacionālais vēstures arhīvs. 2016. – P. 95–117.

Ny bedömning av Runös okända konstskatter av Mson sid // Kusbon. – 2016. – Ärg. 73. – Nr. 4. – S. 3–7.

Reports at conferences and seminars in Latvia (Riga, Jelgava, Kuldīga, Landze, Rundāle, Ventspils), Lithuania (Kaunas, Vilnius), Estonia (Tallinn), Germany (Ahrensburg, Bad Homburg, Göttingen, Greifswald, Kiel, Lüneburg, Marburg, Munich, Münster, Sankelmark bei Flensburg, Stralsund, Wismar), Belgium (Leuven), Poland (Malbork, Poznan), Russia (Moscow), Ukraine (Lviv) and Sweden (Visby).

Research and study trips: Institute of Art History, University of Vienna, Austria (1989; visiting scholar of the Austrian Academy of Sciences, 1999), Institute of Art History of the Cologne University (Getty Grant Programme, 1996), Stockholm (visiting scholar of the Swedish Royal Academy of Literature, History and Antiquity, 1998, 2002), Vilnius Institute of Culture and Art (visiting scholar of the Lithuanian Academy of Sciences, 2000), Warburg Institute (London, visiting scholar of the British Academy, 2003), Poznan and Warsaw (visiting scholar of the Polish Academy of Sciences, 2003), Herder Institute, University of Marburg (research grant of the Herder Institute, 2003), Herder Institute, University of Marburg (2005), Lübeck (visiting scholar of the Gemeinnützige Lübeck, 2006), Amsterdam and Hague (2007), Stockholm and Lund (visiting scholar of the Swedish Royal Academy of Literature, History and Antiquity, 2008), Stockholm and Linköping (visiting scholar of the Swedish Royal Academy of Literature, History and Antiquity, 2011).

Honours: Mare Balticum Medal of the Martin-Carl-Adolf-Böckler-Stiftung for an outstanding contribution to the research of Baltic art history (1997). / Heritage Award 2002 for the best Latvian scholarly publication in the field of cultural heritage. / Baltic Assembly Prize in Science (2003). / Art Award 2003 of the Artists’ Union of Latvia for the contribution to the history and theory of art. / Lifetime Grant of the State Culture Capital Foundation (2017).

Languages: Latvian (native), Russian and German (fluent), English (basic).

Supervised PhD dissertations at the Latvian Academy of Art

Anna Ancāne. “Architecture and Urban Planning of Riga in the 2nd Half of the 17th century” (2010).

Daina Lāce. “Riga City Architect and City Council Master Builder Johann Daniel Felsko (1813–1902)” (2010).

Agnese Bergholde. “Mittelalterliche Architektur und Bauplastik des Doms zu Riga im europäischen Vergleich” (2011).

Baiba Vaska. “Ornamented Metal Jewellery in the Territory of Latvia from the Roman Iron Age to the Renaissance” (2012).

Vija Strupule. “Decorative Painting in Riga’s Interiods. 16th Century – 3rd Quarter of the 18th Century” (2016).

 

Latest updates: 2017/9.